Automaty wydające do narzędzi TBI Tools – krok do redukcji kosztów
Dlaczego automaty TBI Tools?
Automat narzędziowy TBI 810 PRO ułatwi pracę i funkcjonowanie każdego miejsca, w którym konieczne jest zarządzanie stanami magazynowymi. Umożliwia automatyczne wydawanie do 810 różnych produktów. Oparty jest na zasadzie obrotowego bębna, umożliwia przechowywanie bardzo dużej ilości artykułów na małej powierzchni. Intuicyjne zarządzanie zapewnia profesjonalny 10” ekran dotykowy. Ponadto dzięki skanowaniu komór, ładowanie produktów jest proste i szybkie. Do szafy TBI jest podłączony czytnik kart RFID.
Funkcja regulacji komór
Imponującą ładowność urządzenia uzyskujemy dzięki funkcji regulacji komór na szerokość i wysokość,
w 9 konfiguracjach. Półki mogą posiadać różną wielkość. Łatwa zmiana ustawień pozwala na modyfikację pojemności komór szafy do aktualnych potrzeb eksploatacyjnych klienta (również po dostawie urządzenia).
Automaty wydające TBI Tools to
Stały dostęp do produktów
Automaty pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zapewniając dostęp do produktów niezależnie od godzin pracy magazynu.
Dostosowywanie produktów i limitów pobrań
System daje możliwość pełnej kontroli wydań w zależności od stanowiska pracy - dzięki możliwości określenia limitów pobrań produktów dla każdego pracownika.
Pełna ewidencja dystrybucji
Dzięki połączeniu automatu z serwerem danych, w każdej chwili istnieje możliwość wygenerowania raportów z dowolnie wybranymi kryteriami np.: pracownik, produkt, ilość, czas, wydział lub MPK, itp. Jednocześnie system umożliwia eksportowanie wszelkich danych do arkusza kalkulacyjnego lub do plików obsługiwanych przez programy księgowe.
TBI 810 PRO
▪ Możliwość skorzystania z oferty wynajmu – comiesięczny czynsz rozliczony w pierwszym kwartale
zaliczkowo wg deklaracji sumy zakupów, kolejne rozliczenia uzależnione od zakupu narzędzi w
kwartale poprzedzającym.
▪ Rozliczenie kwartalne – rozliczenie końcowe na koniec kwartału.
▪ W każdej chwili możliwość przejścia z wynajmu na zakup.
▪ Brak wyłączności - możliwość umieszczenia narzędzi, sprzętu i akcesoriów BHP, wyposażenia
współdzielonego przez różnych pracowników.
Twoje korzyści w obszarach:
- Zakupy, logistyka, controlling - spadek zużycia produktów nawet o 50%, automatyczne
zawiadomienia o zapotrzebowaniu, łatwe generowanie zamówień raportów, optymalizacja zapasów
i kosztów zakupów, wgląd w zużycie materiałów przez każdego użytkownika. - Produkcja - brak ryzyka przestojów, związanych z wyczerpaniem zapasów, stała kontrola przepływu
i dostępności produktów, minimalizacja czasu pobrań z magazynu. - BHP / Narzędziownia - możliwość pobierania wyłącznie tych produktów, które zostały przypisane
danemu użytkownikowi, rejestracja czasu pobrań. - Magazynowanie - dostępność 24h/7 dni w tygodniu, niższe koszty utrzymania, oszczędność czasu nazamówieniach i uzupełnianiu magazynów, oraz zmniejszenie stanów magazynowych.
- Technologia obróbki skrawaniem: Jako twój doradca w zakresie narzędzi analizujemy zużycie
i podpowiadamy możliwość zastosowania optymalniejszego narzędzia